Prosimo vas, da med možnostmi izberete način plačila in dostavno službo, ki vam najbolj ustreza. Če ne najdete e-mail potrdila naročila, preverite v promocijah ali neželeni pošti ter ga premaknite v glavni nabiralnik, da boste na tekočem s svojim naročilom. 

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani

Splošni pogoji spletnega mesta v lasti podjetja DISTRIBUTOR.SI, Hana Grbec s.p., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in na podlagi priporočil GZS ter mednarodnih priporočil za e-poslovanje.

Splošni pogoji so razdeljeni na sledeče odstavke:

1. Splošno, podatki o podjetju
2. Uporabniki, varstvo osebnih podatkov, dostopnost informacij, komunikacija
3. Naročanje, kupoprodajna pogodba
4. Cene, akcijske kode, načini plačila
5. Dostava, prevzem in pregled
6. Račun, davčna blagajna
7. Pravica potrošnika do odstropa od kupoprodajne pogodbe
8. Jamstvo za stvarne napake
9. Pritožbeni postopki in izvensodno reševanje sporov
10. Avtorske pravice
11. Ostala določila


1. Podatki o podjetju

DISTRIBUTOR.SI, Hana Grbec s.p.
Milana Majcna 35,
1000 Ljubljana

IBAN SI 56 1010 0004 7498 470 (Banka Koper d.d.)
Matična številka: 3649849000
ID za DDV: SI21940223
Datum vpisa v register: 13.11.2009

S spletnim mestom www.dragocena.si in vsemi podstranmi (v nadaljevanju »dragocena.si« ali »spletno mesto«) upravlja podjetje DISTRIBUTOR.SI, Hana Grbec s.p., (v nadaljevanju »ponudnik, prodajalec«). Za ogled spletne strani in/ali naročilo izdelkov registracija ali prijava nista potrebni. Registracija ali prijava poteka z uporabniškim imenom (veljavnim e-mail naslovom) in geslom ali Facebook računom. Vsak uporabnik je s svojimi podatki točno določen in povezan. Ponudnik prijavljenim uporabnikom zagotavlja lažje nakupe in pregled spletnega mesta, hkrati pa zagotavlja zaščitenost podatkov, ki bodo uporabljeni v skladu z vsemi navedenimi pogoji uporabe spletnega mesta, s katerimi se uporabnik strinja. Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in dolžnosti ponudnika in uporabnika ter njun medsebojni odnos.

2.1 Uporabniki, varstvo osebnih podatkov

Zasebnosti obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini posvečamo veliko pozornost. Zavedamo se, da gre za osebne podatke, ki nam jih uporabniki zaupate v dobri veri. Jasno nam je, da gre za občutljive informacije, zato se zavezujemo, da jih bomo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in GDPR (EU 2016/679) skrbno varovali pred zlorabo, razkrivanjem, nepooblaščenim dostopom in jih pod nobenih pogojem ne bomo posredovali tretjim osebam.

Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za namen, zaradi katerega so bili posredovani. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije, GLS General Logistic System, DPD, ipd.) bomo zaupali le potrebne podatke za dostavo naročenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo).

Za potrebe opravljanja storitev, ki jih nudimo, zbiramo naslednje uporabnikove podatke:

  • e-mail naslov
  • ime in priimek
  • naslov za dostavo
  • kontaktno telefonsko številko

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (ter pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Pravico imate do informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na info@dragocena.si oziroma nam pošljite zahtevek po pošti. Oseba, pooblaščena za varstvo osebnih podatkov v družbi, je Hana Grbec Hoareau, DISTRIBUTOR.SI, Hana Grbec s.p., Ulica Milana Majcna 35, 1000 Ljubljana, info@dragocena.si.

2.2 Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje) Ponudnik bo kupcu vselej zagotovil:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke za hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • jasno in nedvoumno določene cene, ki že vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov dostave (prevoza),
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

2.3 Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko elektronske pošte ali SMS sporočila, v kolikor uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne,
  • prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

2.4 Obveščanje, e-sporočila

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

3.1 Ponudba izdelkov

Spletno mesto je ažurirano v najkrajšem možnem času. V primeru, da izdelkov ni na zalogi, je to jasno razvidno na spletnem mestu (izdelka ni mogoče dodati v košarico), pri čemer si pridržujemo pravico do človeške ali računalniške napake, o čemer bo ponudnik uporabnika / potrošnika obvestil po prejetem naročilu.

3.2 Naročanje izdelkov:

  • Naročanje preko spleta poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik v spletni trgovini po artiklih išče s pomočjo iskalnikov, ki jih najde v glavi spletne strani, v levem kontrolnem stolpcu in padajočem meniju, oziroma lista po straneh in podstraneh.
  • Za prikaz podrobnejših informacij o posameznem izdelku je potrebno klikniti na izbrani izdelek.
  • Ko uporabnik sprejme odločitev za nakup, klikne gumb "Dodaj v košarico", s čimer se artikel doda v nakupovalno košarico spletne trgovine.
  • Po koncu nakupovanja uporabnik lahko pregleda naročilo, lahko vpiše opombo ob naročilu ali spremeni količino naročenih artiklov (artikel doda ali izbriše).
  • Uporabnik lahko, če ima kodo za popust, to kodo vnese v prostor, ki se odpre po kliku gumba "Imam kodo", nato mora klikniti "uveljavi kupon", da se koda za popust uveljavi.
  • Uporabnik mora pred oddajo naročila vnesti zahtevane podatke, ki so navedeni v spodnjem členu splošnih pogojev.
  • Ko je naročilo pripravljeno za oddajo, uporabnik klikne gumb "oddaj naročilo". 
  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo o naročilu  oziroma nakupu po elektronski pošti. V njem je navedeno blago in količine, ki jih je kupec naročil ter cena. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca.
  • Prodajna pogodba je sklenjena, ko prodajalec potrdi naročilo kupca po elektronski pošti. S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za družbo Distributor.si, Hana Grbec s.p. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
  • Kupoprodajna pogodba se sklepa samo v slovenskem jeziku.
  • Prodajalec ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov ali obveščanja o spremenjenem datumu dostave blaga. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko prodajalec enostransko odstopi od prodajne pogodbe, s pisno izjavo, poslano kupcu na elektronski naslov, ki ga je ta navedel ob naročilu.
  • V primeru, da naročenega blaga ni mogoče dobaviti zaradi razloga, ki ni odvisen od prodajalca (pomankanje blaga pri dobavitelju) prodajalec o tem nemudoma obvesti potrošnika in se z njim alternativno dogovori o vračilu kupnine, novem datumu dobave naročenega blaga ali naročilu drugega blaga.
  • Naročila so veljavna le v primeru izvršitve preko spletne trgovine, registracija v spletni trgovini ni pogoj za oddajo naročila. Tudi v primeru telefonskega naročila se ustvari naročilo preko spletne strani, le da v tem primeru ponudnik ustvari naročilo na podlagi telefonskega pogovora in po predhodnem telefonskem potrdilu potrošnika. Tudi ta naročila so obojestransko obvezujoča.

3.3 Potrebni podatki za prejem naročenih izdelkov

Naročnik oziroma kupec je dolžan v obrazec vnesti svoje, resnične podatke, pri čemer mora vnesti pravilne podatke v vsa polja, označena z zvezdico. V primeru, da ponudnik ugotovi, da podatki niso resnični, izdelkov ni dolžan poslati. Po prejetem naročilu ponudnik lahko kupca pokliče, preveri telefonsko številko, podatke ter vsebino naročila. V primeru, da kupec odda napačno telefonsko številko in ga zato ni mogoče kontaktirati, se naročilo avtomatično zavrne in prekliče. Enako velja, če kupec / naročnik odda naročilo brez telefonske številke, brez naslova, z napačnim e-mail naslovom ali imenom. 

4.1 Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in jih lahko ponudnik poljubno spreminja. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so cene in pogoji veljavni tako za ponudnika kot za kupca.

4.2 Akcijske kode

Ponudnik lahko občasno svojim kupcem preko e-mail sporočil ali aktivnosti na socialnih omrežjih izda posebne promocijske kode, ki prinašajo darila ob nakupu ali popust ob nakupu na vse izdelke ali posamezen izdelek. Vse akcijske kode so časovno omejene in po izteku zapadejo. Prav tako velja, da lahko en kupec ob enem nakupu izkoristi le eno akcijsko kodo, kode med seboj niso združljive in jih ni mogoče zamenjati za kaj drugega (npr. popust na drug izdelek, brezplačno poštnino ali gotovino). Kode, ki prinašajo odstotkovne popuste na izdelke ali celoten nakup, se nanašajo le na izdelke in se ne upoštevajo pri izračunu poštnine ali pakiranja. Razen če ni izrecno drugače zapisano, lahko eno kodo za popust kupec uporabi le enkrat.

Popusti in kode za popuste se med seboj ne seštevajo. Če nakupujete izdelke, ki so že znižani, in poskusite uporabiti še kodo za popust, sistem upošteva odstotek popusta, ki je za stranko ugodnejši. Primer: Kupujete izdelek, ki je znižan za 10 % in poskusite uporabiti kodo za 3 % popusta. Sistem upošteva ceno z 10 % popustom. Če pa je izdelek znižan za 3 %, vi pa uporabite kodo za 10 % popusta, boste izdelek kupili z 10 % popustom. 

4.2 Načini plačila

Kupci lahko izdelke plačajo:

  • Po povzetju z gotovino, kjer dostavo vrši kurirska služba Hitra pošta Pošte Slovenije. 
  • Z nakazilom na račun ponudnika in sicer kot plačilo predračuna, ki ga ponudnik izda v dogovoru s kupcem.
  • Z nakazilom na račun ponudnika preko UPN obrazca, ki se samodejno prikaže ob izbiri opcije UPN v spletni trgovini.
  • Z nakazilom na račun ponudnika preko sistema paypal.
  • S kreditno kartico. Za varna plačila uporabljamo sistem braintreepayments.

Poštnina se zaračunava po cenah, obračunanih v košarici oziroma ob zaključku spletnega nakupa. Nad 70 € je poštnina brezplačna, razen v primerih, ko je to eksplicitno navedeno (na primer posamezni izdelki z brezplačno poštnino ali posamezne akcije z brezplačno poštnino).

Opozorilo: Pogoji, stroški pakiranja in dostave veljajo za naročila in dostavo znotraj Republike Slovenije. Stroški pošiljanja v druge države se obračunajo po ceniku dostavnega podjetja, na kar se kupca pravočasno obvesti. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Opozorilo: Naročilo se smatra kot veljavna kupoprodajna pogodba, ki je v e-obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme predračun (povzetek naročila z vsemi podatki) na vpisan elektronski naslov. Ponudnik si pridržuje pravico, da v kolikor kupec v enem primeru naročila po povzetju paketa ni prevzel in je bil vrnjen ponudniku, v prihodnjem naročilu pred pošiljanjem izdelkov od kupca zahteva plačilo po predračunu. Ponudnik ima pravico tudi zavrniti poslovanje s kupci, ki v preteklosti niso prevzeli poslanega paketa, temveč se je paket na ponudnikove stroške vrnil k ponudniku. 

5.1 Dostava, dostavni pogoji

Na blagajni - v košarici spletne trgovine lahko izbirate med dostavno službo GLS in Pošta Slovenije. V primeru, da naročilo oddate do 13h ure na delovni dan, bo paket predvidoma dostavljen že naslednji delovni dan, vendar za dostavo vseeno dovolite do 3 delovne dni, saj je odvisna tudi od obremenjenosti dostavne službe, vremenskih razmer in cestnih pogojev. Dostava se vrši zgolj in samo na delovne dni, predvidoma med 8h in 12h dopoldne. Popoldanska dostava ni možna, paket pa lahko prevzamete tudi v poslovalnicah Pošte Slovenije oziroma GLS Paketomatih. Dostavni roki so v vsakem primeru informativni, saj kot v vsakem drugem poslu tudi pri nas lahko pride do odstopanj. Če je izdelek na zalogi, bo pri vas v roku 7 delovnih dni, v nasprotnem primeru so izjeme zabeležene na posameznem izdelku, oziroma se za informacije vedno lahko obrnete na info@dragocena.si in 064/185-969. Prodajalec ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Prodajalec kupcu naročeno blago dostavi na naslov, ki je zaveden v programu ob registraciji v skladu s pravili in pogoji pogodbenega partnerja za dostavo (v nadaljevanju dostavljavca) in po prejetem plačilu.

5.2 Prevzem izdelkov

Kupec je dolžan naročeno blago ob prevzemu kakovostno in količinsko pregledati ter na spremni dokument poleg podpisa zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu, ki jih lahko uveljavlja v postopku reklamacije ali jamstva za napake.

Prodajalec zaradi same vrste blaga ne nudi prostovoljne garancije in ne nudi poprodajnih storitev.

5.3 Osebni prevzem

Osebni prevzem je možen izključno po predhodnem dogovoru in sicer na naslovu Ulica Milana Majcna 35, 1000 Ljubljana, načeloma ob delovnih dneh med 10 h in 14 h. Pred oddajo naročila z osebnim prevzemom obvezno pokličite na 064/185-969, da se dogovorimo za možnost osebnega prevzema oziroma predaje izdelkov. Gotovinske blagajne nimamo, zato je osebni prevzem možen samo s plačilom po predračunu, s PayPalom ali s kartico - z gotovino ne poslujemo in nimamo maloprodaje. 

6. Račun, davčna blagajna

                                                          

 

Prodajalec uporabniku dostavi originalen račun (v papirnati obliki) skupaj z dostavo paketa. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost svojih podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti podatkov na izdanih računih prodajalec ne bo mogel upoštevati.

Če želi uporabnik račun za podjetje, lahko ob naročilu v prostor za opombe oziroma po zaključenem naročilu na info@dragocena.si oziroma po telefonu 064/185-969 sporoči naziv podjetja in davčno številko.

Od 2.1.2016 za potrjevanje računov uporabljamo davčne blagajne.

 

 

 

7.1 Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov (ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom). 

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na elektronski naslov prodajalca info@dragocena.si oziroma po telefonu 064-185-969. Obrazec za odstop od pogodbe lahko natisnete TUKAJ.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Distributor.si, Ulica Milana Majcna 35, 1000 Ljubljana.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik oziroma po predhodnem dogovoru med prodajalcem in potrošnikom na način, da potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Vračilo prejetih plačil se opravi najkasneje v roku 14 od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik lahko odstopi od pogodbe s telefonskim klicem oziroma elektronskim sporočilom z nedvoumno izjavo, da odstopa od pogodbe. Potrošnik nima pravico do odstopa od pogodbe ob dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat. 

OPOZORILO: Neobstoj pravice do odstopa od pogodbe po 43.č členu o ZVPot (8. tč. 1. odst. 43b. čl.ZVPot): Med izjemami so na primer hitro pokvarljivo blago, blago, izdelano po natančnih navodilih potrošnika, zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat, in druge izjeme, navedene v 5. odstavku 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov. Kozmetika (kreme, serumi, toniki in ostali kozmetični izdelki v spletni trgovini) sodi med izjeme po 43.a členu ZVPot kot blago, namenjeno vsakodnevni porabi, zato odprtih izdelkov, izdelkov s strgano ali odstranjeno zaščitno folijo ali embalažo ni mogoče vrniti.

7.2 Darila ob nakupu

V kolikor se kupec odloči za nakup in ob tem prejme darilo, nato pa se odloči za odstop od kupoprodajne pogodbe, je dolžan vrniti tudi darilo – tako blago kot darilo vrne v originalnem stanju. Kot darila se smatra vse, kar je (razen listin) priloženo nakupu (izdelki manjših količin, brezplačni izdelki itd). V kolikor kupec vrne blago, darila pa ne, se cena darila odšteje od vrednosti, ki jo ponudnik vrne kupcu. Daril, ki jih kupec dobi brezplačno, ne menjamo in ne vračamo njihove vrednosti (v primeru poškodovanosti, neprimernosti itd).

8. Jamstvo za stvarne napake

Napaka je stvarna, kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem, modelom ali sliko, razen če je bil vzorec, model ali slika prikazan le simbolično. 

Kupec je dolžan pri prevzemu blaga pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru poškodbe blaga je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavljavca. Kupec je dolžan skupaj z dostavljavcem sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in blaga. Kupec je dolžan poškodovan izdelek prevzeti in ga, v primeru uveljavljanja jamstva za napake, skupaj z uradnim zapisnikom poslati prodajalcu. 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita na e-naslov info@dragocena.si. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Jamstvo za stvarne napake ne velja za prodajo blaga z napako.  Pri blagu z napako je posebej označeno, da gre za blago z napako in je navedena vrsta napake. 

Potrošnik za blago z napako ne more  uveljavljati stvarnih napak na katere je bila opozorjen ob samem nakupu blaga. Potrošnik lahko še naprej uveljavlja vse ostale stvarne napake na kupljenem blagu.

9. Pritožbe in spori, izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ponudnik in kupec se strinjata, da bosta morebitne spore reševala med seboj z razumevanjem, spoštovanjem in veliko mero potrpežljivosti. V primeru reklamacij, pritožb ali opomb je kupec zavezan najprej svoje pritožbe pisno nasloviti na ponudnika preko elektronske pošte na naslov info@dragocena.si. Vse reklamacije se obravnavajo zaupno. Ponudnik pa se bo potrudil, da bo vse spore reševal razumsko in v prid kupcu. Po prejemu pritožbe bo ponudnik v najkrajšem možnem času kupca obvestil o prejemu reklamacije ali pritožbe, ter mu sporočil, kako dolgo bo trajal postopek reševanja. Ker so običajno spori pred sodnimi organi dražji od ekonomske vrednosti zahtevka, se kupec in ponudnik zavezujeta, da bosta morebitne spore reševala sporazumno.

10. Avtorske pravice

Spletna trgovina je v lasti podjetja Distributor.si, Hana Grbec s.p. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb, zato je vsakršno posredovanje informacij s spletnih strani dovoljeno samo po predhodni pisni odobritvi lastnika.

11. Ostala določila, kakovost in odgovornost

Izdelki so proizvedeni v skladu z vsemi EU standardi in regulativami v Evropski uniji. Za težave z izdelki, napačno uporabo ali napačno izbiro izdelka odgovarja kupec sam. Ponudnik ne prevzema pravne ali moralne odgovornosti, ki bi izhajala iz nepravilne, neprimerne ali nepredpisane uporabe izdelkov. Ob trenutku nakupa kupec prevzema vso odgovornost zase in za svojo kožo in vse, kar bi lahko bilo povezano z uporabo izdelka. Sestavine so raziskane in nenevarne, označene in uporabljene v skladu s pravili, regulativami in standardi Evropske unije, a kljub temu svetujemo, da vsak nov izdelek preverite tako, da ga najprej nanesete na manjši predel kože na notranji strani podlahti, da ne bi izzval alergične reakcije. 

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe Pogojev brez predhodnega obvestila. Vsakršna sprememba ali dopolnitev teh Pogojev je veljavna le v pisni obliki.

Pogoje poslovanja lahko natisnete po kliku TUKAJ